Hogy a tegnapi jövővíziónk ma valóság legyen!

JELENVÍZIÓ

JELENVÍZIÓ

Előválasztás, avagy a bőség zavara

Na de ki a legjobb az országnak, azaz nekünk?

2021. szeptember 18. - e_zsolt

Ej, igencsak felvitte az Isten a dolgát mindazoknak, akik 2022-ben Orbán Viktort buktatnának... Nem csak azért, mert végre beleszólhatnak, ki szálljon majd ellene ringbe, hanem azért is, mert nem kevesebb, mint öt jelöltből választhatnak gladiátort! Na de mennyire öt az az öt, s ha mégsem öt, akkor hogyan kettő?

jeloltek.jpgKezdjünk egy rövid visszatekintéssel a 2018-as parlamenti választásokat megelőző hónapokra!
Jól emlékezhetünk, hogy akkor a legtöbb ellenzéki párt még nem látta értelmét semmiféle összefogásnak. Hiába volt már nyilvánvaló az alsó tagozatos kisdiákok számára is, hogy a jellemzően 40-50%-ra várható fideszes jelölteket teljes képtelenség úgy elpáholni, hogy 2-4 db ellenzéki jelölt indul velük szemben külön-külön. Egyenként 5-20%-os potenciállal.

Na de az Orbánnal torkig lévő milliók Nagy (majdnem) Megmentői azért bíztak a csodában! Méghozzá nem is csak akkorában, hogy majd egy-két körzetben keresztbe tudnak tenni a fenti matematikának, hiszen az semmire sem lett volna elég. Nem, ők abban bíztak, hogy simán sikerülhet ez a választókerületek tucatjaiban is, s akkor majd jól lebontják a NER-t, Orbán meg megy a börtönbe.

Azt azért ki kell mondanunk, hogy ha valóban erre számítottak volna, ahhoz bizony kollektíve sík hülyének kellett volna lenniük, de szerencsére (?) nem erről volt szó. Mindössze valami ennél is rosszabbról. Vagy nem is akarták legyőzni a Fideszt, vagy egyszerűen nem bíztak abban, hogy le tudják győzni, ezért csak a legerősebb ellenzéki párt plecsnijére gyúrtak. A legkevésbé sem törték össze magukat a valódi győzelemért, csak jól megvezették, azaz átverték a bennük bízó reménybeli szavazóikat!

Persze a választók és elemzők többsége ezt hamar felismerte. Voltak, akik tüntetést is javasoltak az ellenzéki pártokkal szemben - pontosabban az összefogásuk mellett -, de a többség az ún. taktikai szavazással próbálta őket a győzelembe rugdosni. Ezzel az a fájdalmasan mulatságos helyzet állt elő, hogy az ellenzéki pártoknak azon kellett izgulniuk, nehogy a szavazóik taktikázása eredményes legyen, s ezzel ők kormányra kerüljenek.

Na de eljött 2020 az ő covid-jával és karanténjával. Gyermekeink a távoktatás miatt otthon tanultak, amitől az ellenzéki pártok fontos emberei közül többre is ragadt valami a harmadikos számtan ismeretekből. Rájöttek - vagy a gyermekeik rávezették őket -, hogy az összefogás nem is lenne annyira elvetemült dolog - legalábbis matematikailag biztosan nem. S lássunk csodát: meg is lépték!

Vagyis az összefogásig eljutottak végre, sőt az előválasztásig is, de azért egy igen fontos kérdésben ismét fáziskésésben vannak. Nevezetesen a miniszterelnök-jelölt személyében! Nem hajlandók felismerni, hogy a jelenlegi kritikus helyzetben egy-egy párt saját arca tökéletesen hibás választás. Mintha csak elő lenne írva, hogy bizonyos mennyiségű párt és/vagy pártvezetői érdeket minden körülmények között muszáj az ország érdekei elé helyezni.

Ha "csupán" olyasvalakire lenne szükség, aki egy személyben hiteles képviselője az összefogós pártok valamennyi szavazójának a Momentumtól a Jobbikig, most akkor sem lenne ideális egy olyan jelölt, aki a hat párt valamelyikének oszlopos tagja. Persze mesésen hangzik, hogy ha pl. Gyurcsány Dobrev Klára vagy Jakab Péter győz, akkor majd szépen felsorakozik mőgöttük teljes mellszélességgel a többi párt. Csak épp nehéz elképzelni már azt is, hogy ez legalább a 2022-es választásokig hatékonyan működne, hát még azt, hogy később is, ha esetleg kormányozni kell együtt. Arról nem is szólva, hogy ellenzéki szavazók százezreinek okozna el nem múló keserű szájízt bármelyik ilyen pártjelölt győzelme! 

S most ráadásul nem is csak egy olyan kihívóra van szükség, akit a legtöbb ellenzéki szavazó el tud fogadni, hanem egy olyanra, akit a fidesz-tábor elégedetlen, kiábrándult tagjai is! (Sőt, a legideálisabb esetben nem csak a kiábrándultak.)
Rendszerváltásra készülünk ugyanis - Istenem, már a másodikra életemben, pedig még 50 sem vagyok:) Le szeretnénk cserélni ezt a mostani rendszert, amelyben valójában egy kisebbség erőlteti rá az akaratát a valódi többségre. De ugye nem olyanra akarjuk cserélni, amelyben ezúttal egy másik kisebbség - a miénk - erőlteti rá magát egy másik többségre? 

Inkább egy normális, igazságos, szerethető országot kellene végre összehoznunk, amely modern, felvilágosult, élhető, innovatív - divatos szóval cool! Amit nem csak a Fidesz-média hazugságai szerint irigyelnek szerte a világban, hanem tényleg!
S amelynek miniszterelnökére még az ellentábor is büszke lehet! Nézzük meg, hogy az öt kihívó-jelölt közül alkalmas lehet-e valaki erre a történelmi jelentőségű szerepre!

Dobrev Klára
Ő egy okos, tehetséges, sokak számára szimpatikus politikus és az egyetlen hölgy az indulók között. Üdítő lenne, ha végre egy rátermett női vezetője lenne országunknak. Csakhogy ő bizony Gyurcsány Ferenc felesége, s főleg az általa vezetett párt jelöltje. Valójában vadkeleti típusú arcátlanság őt előre tolni Gyurcsány helyett, hátha sokan nem jönnek rá erre a "turpisságra"... Rájönnek, és százezrek utasítják el Gyurcsányt épp annyira, mint Orbánt. 

Jakab Péter
Kétségkívül a legtehetségesebb a jelöltek között, csak épp nem országvezetésben, hanem színészkedésben, sőt stand up komikusként! Átlagos emberismerettel is kiszúrható, hogy sajnos csak ritkán őszinte. Bár rendszeresen és bátran beszólogat a Fidesz nagykutyáinak és látványos akciói vannak, ettől még egyáltalán nem biztos, hogy kiváló miniszterelnök lenne egy erősen tarkabarka kormány élén. S ugye nem gondoljuk, hogy a Jobbikon kívül bármelyik ellenzéki párt szimpatizánsait boldoggá tenné, ha benne kellene látniuk Orbán egyetlen lehetséges alternatíváját?

Fekete-Győr András
Benne érzik a legkevesebben a potenciált. Bár sok fiatalnak bejön, hogy ő is fiatal, de Magyarország leendő miniszterelnökeként elképzelni meglehetősen vicces. Talán tényleg tiszták és jók a szándékai, igyekszik is felnőni a szerephez, de mivel sajnos nincs tehetsége a politikához, mindent meg kell(ene) tanulnia. Úgy pedig - akár a sportban - nagyon nehéz a középszintnél feljebb jutni.

Karácsony Gergely
A legismertebb jelölt, s egyben a Fidesz legnagyobb félelme. Máris százmilliókat költöttek a lejáratására, s nyilván bőven van még téma és közpénz az esetleges folytatáshoz. Akár jó választás is lehetne, de népszerűsége erősen a fővárosra korlátozódik. A vidéki választók között, ill. az ellene folytatott lejáratókampány hatására a bizonytalanok között is erősen kétes a megítélése.

Márki-Zay Péter
Van viszont egy kiváló jelölt is, emberek! A dolgok jelenlegi állása szerint könnyen lehet, hogy - igazi Nemzeti Baklövésként - el fogjuk őt szalasztani, pedig mintha csak erre a kivételes pillanatra lenne "kitalálva"!
Egy végtelenül hétköznapi - és hét gyermekes:) -, normális fazon, aki azért három nyelven beszél, élt és dolgozott Kanadában és az USÁ-ban. Nem mellesleg kétszer is rommá alázta Orbán egykori jobbkezét, Lázár Jánost (ill. az emberét) annak hazai pályáján, Hódmezővásárhelyen! Jelenleg ott polgármester, s bőven van vezetői tapasztalata. És ezek még csak az objektív tényezők, melyeken túl valóban el lehet róla hinni, hogy őszinte, tisztességes és jó szándékú, sőt azt is, hogy képes is véghezvinni mindazt, amit most majd végig kell!
Függetlenként indul, s nem csak taktikailag, ill. technikailag, hanem valóban minden párttól függetlenül. Ez számunkra - a valódi változást kívánó polgárok számára - óriási előny, az ő számára azonban komoly nehézség, mert erős hátország nélkül, kevés pénzből kell kampányolnia. Ennek következménye, hogy hiába ő a legideálisabb jelölt Orbán kihívójaként, nagyon sokan még azt sem tudják, hogy kicsoda (még az ellenzéki térfélen sem!).
marki-zay.jpgÖsszefoglalva elmondhatjuk, hogy bár öt miniszterelnök-jelölt-jelölt közül választhatunk, igazából csak két kategóriából. Az egyik a pártjelölteké, akik indítása épp annyira a pártok önzéséről és vitatható szándékairól árulkodik, mint 2018-ban az összefogás elutasítása. A másik pedig az egyetlen független, konszenzusos, a legkevésbé elutasított jelölt, Márki-Zay Péter.    

Ha te sem hallottál még róla, vagy csak alig valamit, kérlek nézz kicsit utána, s fontold meg a fenti gondolatok és a saját következtetéseid alapján, hogy nem lenne-e jó döntés a részedről is őt választani!
Ahogy akkor is, ha ugyan a többi négy jelölt egyikére készültél szavazni, de bölcsebb szeretnél lenni az ellenzéki pártoknál. Ha nem akarsz bábu lenni a kis előválasztásba csomagolt népszerűségi felmérésükben, márkaépítésükben, hanem valóban az országunk (azaz mi magunk) érdekeire akarsz elsősorban tekintettel lenni.

A képviselőjelöltekről döntve persze már választhatod a kedvenc pártod által támogatott jelöltet, így senki nem fog valódi hátrányt szenvedni. Az országgyűlés majdani összetétele tükrözheti majd a pártok erősorrendjét.
A miniszterelnöki kihívó személyénél azonban rendkívül fontos, hogy minél szélesebb körben legyünk tekintettel egymásra, azaz próbáljunk egy valóban konszenzusos jelöltet választani!

Ha egyet tudsz érteni a fentiekkel, kérlek oszd meg vagy továbbítsd más módon ezt az írást - ez most különösen fontos és hatékony hozzájárulást jelent!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jelenvizio.blog.hu/api/trackback/id/tr116692446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulpius66 2021.09.19. 20:41:41

Jó!

Lehet, hogy befut a MZP, sőt legyőzi Orbánt, a Fideszt is...

AZTÁN MEG ÚGY JÁR, MINT MEGYÓ A GYURCSÁNYI 1-2 ÉV ALATT MEGPUCCSOLJA!!!!!!!

ulpius66 2021.09.19. 20:52:25

2021-09-19 19:31:00
Szanyi Tibor: Márki-Zay Péter azonnal távozzon
Szanyi Tibor, az Igen Szolidaritás Magyarország Mozgalom alelnöke szerint Márki-Zaynak a cigányok „listázásáról” tett kijelentése miatt kell távoznia.

„Abszolút nem ördögtől való lenne statisztikát vezetni arról, hogy ki a cigány és ki a nem cigány” – jelentette ki a Mindenki Magyarországa Mozgalom miniszterelnök-jelöltje, Márki-Zay Péter az 1 Magyarország Kezdeményezés beszélgetéssorozat keretében. Kifejtette: szeretné, ha a cigányok büszkék lennének a származásukra, és megszűnnének azok az előítéletek.

Az ISZOMM párt elnöksége erre reagálva juttatott el egy közleményt az Indexhez, melyben leírják: a miniszterelnök-jelölt azonnali lemondását követelik és szorgalmazzák, hogy az előválasztáson részt vevő összes párt azonnal határolódjon el a politikustól.

„Ennél gyomorforgatóbb megközelítés nem is lehetne, hiszen sok százezer cigány származású honfitársunk dolgozik tisztességgel, csakhogy pénzt azt alig kapnak, így aztán oktatásra sem telik nekik. Listázás helyett normális bért kell nekik is adni, dolgozzanak akár útépítőként, a kereskedelemben, az egészségügyben, az oktatásban vagy buszvezetőként” – jelenti ki a párt. Szanyi Tibor alelnök szerint „felháborító, hogy egy magát demokratának tartó miniszterelnök-jelölt náci szövegekkel kampányol.” Úgy véli: az első lépés, hogy eltávolítsák azokat, akik listázni akarnak!

birkamenet 2021.09.19. 22:46:22

A fidess már az elsö választási napon bemutatta, hogy kezében van az ellenség informatikai rendszere. Igaz, ezt tudjuk 2018-ból is, csak akkor még le kellett állniuk, hogy a rendszer(gazdi) kihozza a fisess gyözelmet. Van tehát elég tapasztalat, hogy a fidernyákok 2022-ben is el fogják csalni a választást.

birkamenet 2021.09.19. 22:53:24

Amúgy meg tökmindegy, hogy ki lesz a 2022-es Orbántalanítási Választás (OV) ellenzéki minielnök jelöltje, mivel abban mindegyik egyetért, hogy orbánt és a NER hálózatát fegyházba kell vágni és az utolsó lopott forintot is vissaz kell tőlük szedni, akármelyik családtagjuk nevén, akármelyik ofcsór számlájukon is rejtették el. Ennél több még rétesből se kell.

laci_52 2021.09.19. 23:12:54

Ki a legesélyesebb miniszterelnök-jelölt 2022-re Orbán Viktor!

laci_52 2021.09.19. 23:14:44

@laci_52: Elnézést, egy kettőspont kimaradt:

Ki a legesélyesebb miniszterelnök-jelölt 2022-re: Orbán Viktor!

BölcsÉsz 2021.09.19. 23:29:04

Mindennel egyetértek abban, amit MZP-ről írtál, de van egy rendkívül nagy bűne: kívülálló.

otunde 2021.09.19. 23:56:42

@ulpius66:

"MÉG MINDIG JOBB, HOGY STADIONOK ÉPÜLTEK, MINTHA EZT A PÉNZT IS ELLOPTÁK VOLNA ORBÁNÉK!"

szeka.blog.hu/2020/04/16/kevesebb_penz_jut_majd_a_kormanyfo_hobbijara_bar_orban_viktor_errol_nem_igazan_vesz_tudomast/full_commentlist/1#c38418100

Amikor a mongolFidióta elkottyantja, hogy Orbánék más pénzt IS elloptak. Egyébként a stadionokra szánt pénz felét IS ellopták, a másik fele meg hülyeségre ment, nevezetesen a stadionra. 100% kár a magyaroknak.

"SZAR A MAGYAR EGÉSZSÉGÜGY!

ORBÁN A HIBÁS!!!!!!!!!!!!!!!! "

te magad vallottad be:

szeka.blog.hu/2020/04/16/kevesebb_penz_jut_majd_a_kormanyfo_hobbijara_bar_orban_viktor_errol_nem_igazan_vesz_tudomast/full_commentlist/1#c38421684

birkamenet 2021.09.20. 00:01:22

@laci_52:

Egy mondatból is látszik, hogy orbán felsz.pó birka vagy, nem kell ezt kétszer is beírnod.

csakegyválasztó 2021.09.20. 00:33:38

Maximálisan egyetértek az írással, remélem elegen leszünk, akik ugyanígy racionálisan választjuk ki az egyetlen valódi jelöltet. Ez valahol a fokmérője lesz az ellenzéki tábor tisztánlátási képességének.
Én biztosan Márky-Zay Péterre szavazok, és mindenkit erre buzdítok!

csakegyválasztó 2021.09.20. 00:55:25

@birkamenet:
"Amúgy meg tökmindegy, hogy ki lesz a 2022-es Orbántalanítási Választás (OV) ellenzéki minielnök jelöltje"

Egyáltalán nem mindegy ki lesz a jelölt. A kormányváltáshoz nem elégséges az ellenzéki szavazókat a szavazófülkékhez vinni (a megosztóbb jelöltek még ezt is csak 90%-nál alacsonyabb intenzitással tudnák véghezvinni), hanem minimum 9 billegő vidéki körzetben le kell győzni a fideszt, ott, ahol pl. 2018-ban is csak pár % különbség volt az összes ellenzéki és a fideszes szavazat között.
Nem a listás szavazatok fogják eldönteni a választást, hanem az egyéni körzetek. És hogy a vidéki emberek, a bizonytalan szavazók az ellenzékre voksoljanak kell egy jó egyéni jelölt, és egy jó miniszterelnök-jelölt. Hogy bárkire leszavazol Orbán ellen, az neked elég, és még nagyon sok ellenzéki így tesz, de egy bizonytalan nem.

Ekrü 2021.09.20. 07:29:18

Az ellenzék miniszterelnök jelöltje tök mindegy,hogy ki lesz,mert Magyarország miniszterelnöke az pedig Orbán Viktor lesz. Egy olyan dilettáns bandára aki még egy előválasztást is képtelen lebonyolítani,nem szabad az országot bízni....

csakegyválasztó 2021.09.20. 07:37:36

@Ekrü: "Egy olyan dilettáns bandára aki még egy előválasztást is képtelen lebonyolítani,nem szabad az országot bízni...."

Na mondjuk aki egy online oltásregisztrációs oldalt se tudott működőképesen elindítani nagyságrendekkel nagyobb forrásból és technikai háttérrel, az talán most nyugodtan csendben maradhat...

jozsef_78 2021.09.20. 07:55:33

@Ekrü:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik

hazudsz. a homofób törvény nem szülői engedélyhez kötötte a homoszexualitást tartalmazó tartalmakat, hanem tiltotta. ezzel egyenértékű a szépségversenyek tiltása lenne. ráadásul ugye a szépségversenyen a lányok nem infomrációt kapnak, hanem mutogatják magukat a pedofiloknak.

jozsef_78 2021.09.20. 07:59:11

@Ekrü: Orbánnak ezermilliárdjai vannak, el is lopja őket, és ilyen források mellett olyan fasz, hogy egy recaptchát sem bírtak kitenni a nemzeti inzultáció oldalára. A te mércéddel mérve Orbán toál alkalmatlan bárminek a vezetésére, kivéve az áramot. Annak a vezetését meg is érdemelné, hiszen kiirtott 30 ezer magyart.

jozsef_78 2021.09.20. 08:01:46

@ulpius66: szeka.blog.hu/2021/09/11/minel_nagyobb_a_nyomas_orban_viktoron_annal_inkabb_durvul_a_fidesz_kommunikacioja?full_commentlist=1#c40900912:

nyuszika, hiába erőlködtök, az a baj, hogy

1) Cseh Katalin vállalkozói és politikai pályája között kb. egy év csak az átfedés. a Momentum 2017 januárja előtt egy ismeretlen mozgalom volt. Cseh 2018 januárjáig volt annak a cégnek a vezetője, amelyről szó van. ebben az egy évben nem tudom, hogy van-e egyáltalán pályázat a listában, amit megnyertek

2) a pályázati pénzek 2013-2018 között voltak. ekkor Orbán qrmányzott. Egy politikailag tehát falsúlytalan közember cége pályázatokat nyer. Te azt mondod, hogy lop. De.

3) Orbánnal együtt loptak? Akkor ez Orbán bukása

4) Orbánék ellenében loptak? Akkor Orbánék nagyon dilettánsok. Mert észre se vették. De tudjuk, hogy Orbánékról nem feltételezhetjük azt, hogy normálisan, demokratikusan adtak pénzt ellenzéki cégeknek, és, hogy Orbánék csak olyan bugyuták, hogy észre se vették, hogy lopnak. A megoldás az, hogy a pénz nagy részét a cég akkor kapta, amikor Cseh nem volt politikus. Amikor politikus volt, akkor esetleg 1-2 pályázatot benéztek, azután nem kapott több pályázati pénzt a cég.

Csalni a cég és Cheh Katalin nem csalt, illogikus, nem illeszthető bele a történetbe, a felállásba.

Ja, még valamit, ha ez a cég ennyit csal 2ö13 óta, akkor miért most vették elő Orbánék?

Mert kampány van, és valamit nyomni kell az olyan mongolFidióta selejteknek, mint ti, mert szarul áll Orbán, és fél, hogy bukik, és börtönbe kerül.

Ti meg beszopjátok a legnagyobb hülyeséget, mert ti vagytok a magyar népesség selejtje. Az ország legalja. A pöcegödör. A korcs genetikai hulladék.

jozsef_78 2021.09.20. 08:05:41

@Ekrü:

paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40726678

@Ekrü: miből gondolod, hogy a műsorszolgáltatóknak kis karikákkal kellene jelezni, hogy "ebben a filmben olyan jelenetek szerepelnek, amire Ekrü nem kíváncsi"? Mi a faszom alapján gondolod, hogy ehhez neked, és csak neked van jogod?! Engem meg kurvára nem érdekelnek a vallásos témák, követelem, hogy ha egy filmben keresztény téma szerepel, akkor tegyék ki egy imádkozó sáska logóját! Ellenben a muszlim témánál ezt nem kell kitenni.

A karikák kitétele olyan értelemben jogos, hogy a szülőnek jelezze, hogy a gyereke számára esetleg nem ajánlatos tartalom szerepel a filmben. Ez a nemek és szexuális orientácók egyenjogúsága értelmében pedig csak és kizárólag a szexuális jelenetre vonatkozhat, arra nem, hogy az a jelenet milyen orientációjú.

Ahogy a fenti javaslatomra is bizonyára kapálóznál, hogy mi az, hogy a keresztény tartalomra fel kell hívni a figyelmet, a muszlimra meg nem.

Orbán bizony egy olyan kibaszott sötét diktátor fasz, mintha egy muszlim országban a keresztény tartalmakat tiltanák, miközben a muszlimot nem.

btw. hetero nőként bizonyára szeretsz meztelen pasikat nézni, két meztelen pasi meg dupla élvezet kellene, hogy legyen neked. lehet, hogy mégsem vagy hetero?! én hetero férfiként például a leszbikus jeleneteket nem utálom, mert általában szépek. te nem vagy hetero nő.

Ekrü 2021.09.20. 08:39:07

@csakegyválasztó:
"Na mondjuk aki egy online oltásregisztrációs oldalt se tudott működőképesen elindítani nagyságrendekkel nagyobb forrásból és technikai háttérrel, "-Nos...
1.Az oltásregisztrációs oldalakat egy egész ország használta ,nem csak pár tízezer ember.
2.Ha jól emlékszem a hibát pár óra alatt elhárították,nem kellett hozzá több nap.Egyáltalán milyen szakemberek vannak ott ,ahol egy-két óra alatt nem képesek elhárítani egy technikai problémát?
3.Felmerül a kérdés,hogy tényleg technikai probléma történt,vagy esetleg egy előválasztási csalást látunk,technikai problémának álcázva? Nevezetesen,nem a főnök (Gyurcsány) jelöltje állt nyerésre és most megpróbálnak belenyúlni a rendszerbe...Mert ugye arra nincs magyarázat,hogy akkor miért nem folytatták papír alapon a szavazás lebonyolítását? Miért kellett 2 napra leállítani az egészet?
4.Persze az is egy verzió,hogy a szavazás érdeklődés miatt elmaradt és ezzel az állítólagos "hekkertámadással" próbálnak érdeklődést kicsiholni az emberekből....

Ekrü 2021.09.20. 08:40:35

@Ekrü: *érdeklődés hiánya miatt maradt el

jozsef_78 2021.09.20. 08:46:42

@Ekrü:

intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40743054

Orbán mocskos törvénye azt nem mondanám, hogy világosan fogalmaz, de egyértelműen sérti a homoszexuálisok szabadságjogait, és az esélyegyenlőséget. Orbán a homoszexualitás megjelenítését tiltja a gyerekek előtt, miközben a heteroszexualitás megjelenhet a gyerekek előtt.

MI a faszomnak nem tudod ezt felfogni? Ja, mert Fideszes elmebeteg vagy, genetikai selejt, akárcsak a többi.

„(1a) Tilos az olyan reklámot tizennyolc éven aluliak számára elérhetővé tenni, amely a
szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való
eltérést, a nem megváltoztatását, valamint a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg.”

Ott van a szövegben a "homoszexuális" szó? Ott. Ott van a "tilos" szó? Ott. Ott van a "heteroszexuális" szó? Nincs. Tehát a törvény a homoszexuálisoknak tilt valamit, amit a heteroszexuálisoknak nem. Egyenlőség ez? A jó édes kurva anyádat egyenlőség.

Ja, és btw. mi definiálja azt, hogy mi reklám, és mi nem? Ki tudja továbbá garantálni, hogy egy gyerek nem olvashat vagy nézhet meg valamit? Meg lehet-e ezek után biztonságban jeleníteni bárhol a heteroszexualitást? Nem. A törvény alapján bárkit meghurcolhatnak.

Ez egy diktatorikus, elmebeteg törvény.

jozsef_78 2021.09.20. 08:57:34

@Ekrü: nyuszika.

1) a nemzeti inzultációt pár százezren töltötték ki. az oltásra való regisztrációkat meg az idő folyamán nyilván kitöltötte pár millió ember, de ez hónapok alatt volt. 2 nap alatt azt se töltötte ki még pár tízezer ember sem. a természetes leterhelés tehát a qrmány hülyeségeinél igazából inkább kevesebb volt, mint egy országos előválasztás első napja

2) a nemzeti inzultációt egy mezei magyar ember egyedül hackelte meg egy ék egyszerű programmal, mert a dilettáns, selejtes Orbánod egy recaptchát nem bírt rátenni

telex.hu/belfold/2021/09/08/itt-vannak-a-nemzeti-konzultacio-elso-eredmenyei-tele-meglepetesekkel

úgyhogy nem ugrálsz, mongolFidióta, Orbánod már bebizonyította, hogy amiben tényleg jobban teljesít, az a lopás, a hazugság és az elbaszás.

Boldeone2 2021.09.20. 09:02:30

@Ekrü: Egy olyan dilettáns bandára aki még egy előválasztást is képtelen lebonyolítani,nem szabad az országot bízni"

Az Orbán- kormánynál nagyobb dilettáns kormányt nehèz találni! Több mint 30000 ezer covid áldozat, ami a világon az egyik legmagasabb, lakosságarányosan Hiába próbáltok relativizálni, a kórházban ápoltak száma , több mint 12 ezer volt a járvány csúcsán , is azt mutatja , hogy rendkívüli mèrtèkben elszúrták a járványkezelèst!
Dilletáns banda, amely Európa egyik leglazább járványkezelèst alkalmazza , hiszen egyedül az oltásra nem lehet alapozni ès nem lehet olyan világrendezvènyeket sem tartani, mint az eukarisztikus kongresszus, sem a vadászati világkiállítás
De, a felelőtlen , hatamlommániás őrült gazdáknak nem számít , csak a hatalom , ezèrt a primitív embereknek megfelelő politikát folytat.
Orbán a legnagyobb dilettáns gazember , akinèl BÁRKI jobban elvezeti az országot !

nemecsekerno_007 2021.09.20. 09:05:15

Ellenzékváltás kell 2022-ben.

Ennyi.

Utána majd kialakul egy értelmes ellenzék.

nemecsekerno_007 2021.09.20. 09:07:46

@jozsef_78: Na megint itt vagy hájas rigó?!?!

Próbálod mosdatni a Cseh szerecsent?!?!

És ilyen sunyi csúsztatásokkal?!?

Ebből Fidesz 3/4 lesz, aztán sivalkodsz majd, hogy csalás volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.09.20. 10:01:51

Gyurcsány emberi látták, hoy kevés szavazat jön Gyurcsánynére, így meghamisították a szavazatokat.

jozsef_78 2021.09.20. 10:29:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

@MAXVAL bircaman közíró: @MAXVAL bircaman közíró: "A kormány dolga "lopni" a közpénzt."

itt írtad: szeka.blog.hu/2020/04/05/szajmaszkok_helyezett_szajzar_valsagkezeles_helyett_kormanypropaganda/full_commentlist/1#c38378450

pontosan ezzel vádoljuk az Orbán kormányt, hogy kleptokrácia, hogy maffiakormány, hogy csalnak, lopnak, hazudnak. Szép, hogy egy Fidióta legalább nyíltan bevallja.

természetesen, amilyen pszichopata selejt vagy, hazudtad te ennek az ellenkezőjét is:

"nem lop el Mészáros semmit"

ideo-logic.blog.hu/2020/09/10/a_legtobben_nem_a_sajat_velemenyuket_mondjak/full_commentlist/1#c38926178

a kis buzi Viktorod védelmében elkövetsz te bármit, letagadod te a kurva anyádat is. ha kell, azt hazudod, hogy Mészárosék nem lopnak, ha ez nem jön be, akkor azt mondod, hogy lopnak, de nem baj. ez téged nem zavar, téged csak a piszlicsáré dolgok zavarnak, mint a floodolás. mert te egy ilyen elmebeteg, bolgár selejt vagy.

Tapi2021 2021.09.20. 10:37:00

Jó kis MZP PR cikk! :-)

Az a baj MZP-vel, hogy azzal, hogy beállt a baliib blokkba, összeállt a DK-val, MSZP-vel.... kiírta magát a jobb-konzi-ker.demokrata oldalról!
Pedig ott lenne hely!
Mert a Fidesz-KDNP-n (na jó a mérhetetlen Mi Hazánkon) kívül nincs senki. Igény pedig lenne rá!
De így nem.
Aki egyszer szarba nyúl, az szaros lesz. Kár volt! Ha lassabban is, de fel kellett vo9lna építeni egy potenciális, a konzikkal kompatibilis !!!, koalícióképes pártot!
Ehelyett álltak be balra. Itt el lett cseszve. Nincs visszaút, ahogy a új Jobbiknak sincs.

A másik baj MZP-vel, hogy beállt a sorba "börtönözni"!
Ezzel is kiírta magát a jobb-konzi oldalról. Ugyanis lehet gyűlölni a politikai ellenfelet - aki jobban csinálja, amit csinál, ezért van többedszer kormányon!!! -, de így fenyegetni nem lehet, ugyanis azért van ott, ahol, mert milliók akarták és erre szavaztak!
Tehát a rá szavazó milliókat is fenyegetik!
Nem véletlenül emlegetnek elemzők ilyen fenyegetőzések kapcsán hideg (aztán majd elválik) polgárháborút!!!
Ezt nagyon nem kéne, nem kellett volna.

Tapi2021 2021.09.20. 10:42:58

"Rendszerváltásra készülünk ugyanis - Istenem, már a másodikra életemben, pedig még 50 sem vagyok:) Le szeretnénk cserélni ezt a mostani rendszert, amelyben valójában egy kisebbség erőlteti rá az akaratát a valódi többségre."

Jajj ne már ez olyan gáz!
Keressen már egy olyan kormányt Európában, amely nem kisebbségi ilyen szempontból!
A magyar kormánypártok a többihez képest még így is sokkal nagyobb támogatással vannak kormányon, mint egy átlag nyugati kormánypárt(ok).

Utoljára az MSZMP volt amely "mindenkit" képviselt!

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 10:43:12

@birkamenet: Matyi mi lesz akkor ha Orbán és sleppje nem kerül börtönbe????

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 10:46:08

@csakegyválasztó: az oltasregisztracios oldalt a fidesz kormány szarul csinálta, de az elovalasztasi oldalt a fidesz hekkelte... aha Móricka

Tapi2021 2021.09.20. 10:46:31

@ulpius66: Az ilyen cigány (zsidó) listázás kizárólag akkor baj, ha jobb-konzi-ker. párttagtól, politikustól, kocsmatölteléktől... hangzik el!
A balos blokkban rendben van. Jogállami! Európa hallgat...

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 10:47:22

@Boldeone2: Matyi hányadik nickedet veszed fel??? Hahaha

Tapi2021 2021.09.20. 10:56:07

@jozsef_78: "Orbán mocskos törvénye azt nem mondanám, hogy világosan fogalmaz, de egyértelműen sérti a homoszexuálisok szabadságjogait, és az esélyegyenlőséget. "

Mivel sérti? Azzal, hogy nem mehetnek be az ovikba, iskolákba mások gyerekeit érzékenyíteni? Tehát szexről beszélni idegenek kiskorú gyerekeinek? És hogy ezt az iskola és a SZÜLŐK ellenére ne tehessék meg?

Mert amúgy minden joguk meg van, ahhoz, hogy együtt éljenek, örököljenek egymástól...
Igaz, olyan jogok nincsenek még, amik gyakorlására egyébkén sem képesek, biológiai okból. Pl. egy nő akkor sem lesz apa, ha annak nevezteti magát, vagy két pasi sem lesz házaspár attól, mert kivívják a jogot, hogy úgy nevezzék őket.

Tapi2021 2021.09.20. 11:03:26

@jozsef_78: Figyelj! Nem gond, hogy homokos vagy! Csak ne az én gyerekem előtt akard csinálni, és ne az én gyerekemnek mesélj róla, ne az én gyerekem agyát mérgezd ezzel!

Miért nem lehet egy határnál megállnotok végre??? :-(
Miért kell másokra erőltetni, a szexuális "másságotokat" vagy annak reklámozását?
TI jöttök át állandóan arra a térfélre, ahol mások mást akarnak! A kutya nem foglalkozna a ti szexuális szokásaitokkal, ha nem dörgölnétek naponta az orrunk alá!!!
Miért csináljátok???

MEDVE1978 2021.09.20. 11:03:57

Érdekes cikk, sok mindenben igaza van. Megjelent a telexen ma ez, ott még a szemellenző (Márky-Zay párti ennek a szerzője) sincs annyira ott: telex.hu/komplex/2021/09/20/telex-elemzes-elovalasztas-miniszterelnok-jeloltek-siker-kudarc

Én a következőt gondolom róluk:

Dobrev Klára: Volt az a kormánypropaganda, hogy Karácsony 99%-ban Gyurcsány. Ez nem igaz, Dobrev viszont 100%-ban Gyurcsány. A telex cikk is leírja, hogy ez a radikális ellenzékiekhez szól, akik elszámoltatást, bosszút, vért stb. akarnak. A DK nevéhez fűződik a "majd feles törvényekkel felülírjuk a kétharmadosokat módszertan" is. A mostani ellenzék nagy próbája lesz az - ha nyer a választásokon -, hogy mennyire tud és próbál majd jogállami módon kormányozni. Ez nagyon nehéz, szinte lehetetlen az adott környezetben, de nyilván lehet elegánsabban és kevésbé elegánsan csinálni. Éppen külföldön nyaraltam 2002-ben, amikor Megyó megbukott és Gy.F lett a miniszterelnök. Akkor FIDESZ-es barátnőm kérdezte, hogy örülök-e ennek (én az MSZP-re szavaztam még előtte). Azt mondtam, hogy nem, mert Gy.F egy Orbánklón. Továbbra is tartom ezt: míg Karácsony, Jakab, Márki-Zay, Fekete Győr valószínűleg pislantanak, esetleg rosszul is érzik magukat, esetleg nem vállalják be, ha mondjuk egy politikai döntés katasztrófával, mondjuk emberek halálával jár, viszont hasznos a pártjuknak (mint Orbán egy párszor korona ügyben). Gyurcsány és Orbán mosolyogva és szemrebbenés nélkül teszi ezt meg.

Jakab Péter: fiatal, tehetséges, törekvő és szerintem jó képességű. Annyira nem, hogy miniszterelnök legyen és annyira sem, hogy a fővárosi (főként liberálisokat) és vidéki (főként romákat) ne taszítsa annyira, hogy ez az ellenzék esélyeit jelentősen rontja.

Fekete-Győr: a vitatkozó bölcsész egyetemista fennkölt vitában politizálgat egy pesti romkocsmában, miközben éppen a koktélját szopogatja. Fekete-Győr sosem fogja elhitetni azt, hogy tudja képviselni a magyar primitív munkást és a parasztot. Mindig a pesti intellektuell marad. Ebből a szempontból ő is korlátozó jellegű, rontaná egy esetleges egységes ellenzéki jelöltként az esélyeket.

Karácsony: Ő jól fel van építve, bár szerintem egy lufi, de nekem egy jószándékú lufinak tűnik még mindig. Idealista, a zöld faszságot rossz oldalról hiszi el (a tipikus mainstream nyugati önkorlátozásban topzódó zöldpolitikában hisz, ami hosszútávon nem fog működni, mert ellentétes az emberi természettel). Márki-Zaynál jobban benne van a "struktúrában", róla sokkal jobban el tudom hinni, hogy valahogy elmanőverezik miniszterelnökként egy radikális Jobbik, egy hátbaszúró Gyurcsány, egy másik oldalról radikális Momentum között.

Márki-Zay: a nép fia. A probléma, hogy senki nincs mögötte, egy Jobbikos támogatással akár még szinte konszenzusos jelölt is lehetett volna. Ettől függetlenül valóban ő az egyik legszimpatikusabb, jól látja a dolgokat (nyilatkozta, hogy Dobrev győzelme rémálom).

Tapi2021 2021.09.20. 11:10:39

@jozsef_78: "az igazi orbáni diktatúrában meg a pedofil papok mossák a gyerekek agyát."

Viszont ez ÖNKÉNTES! A szülő vagy a gyerek dönti el, hogy jár-e hittanra, templomba, egyházi iskolába!
Mert ez az értékrendje, vallása!

Ti is eldönthetitek, hogy elkülditek-e a gyerekeiteket a Kék Osztriga bárba, vagy drag queenekhez mesedélutánra...!!!
Ez a szabadság. Nem az, hogy rá akarjátok erőltetni magatokat arra, aki nem kíváncsi rátok!
Érted a különbséget?
Az egyik önkéntes, a másik erőszakos!!!

jozsef_78 2021.09.20. 11:12:44

@Tapi2021: intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40743726

hazudsz Fideszes nyomorult. A törvény sajnos nem úgy szól, hogy:

„(1a) Tilos az olyan reklámot tizennyolc éven aluliak számára elérhetővé tenni, amely a
vallást öncélúan ábrázolja, illetve a vallást népszerűsíti, jeleníti meg.”

Pedig a vallásos agymosás nagy kárt okoz a gyerekekben, és az egyházi pedofília egy szörnyű probléma az egész világon.

Azért vagy Fideszes, mert elmebeteg pszichopata vagy, akárcsak a többi. Ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Tapi2021 2021.09.20. 11:13:56

@jozsef_78: A szeka.blog egy vérbalos forrás! Tiszta DK propaganda. Azt sem hiszem el nekik, hogy "jó napot kívánok!"

Te írod?

konrada 2021.09.20. 11:17:18

@MEDVE1978: A Főhadnagy Elvtárs 2004-ben bukott (jó, ez most nem is fontos, csak pontosítás;), és Fletó buktatta meg a Piroska néni által rendelkezésére bocsátott aktákkal.

Ez azért fontos, mert bár lehet Karácsony bármennyire is jószándékú, egy ilyen katyvasz szövetségben - melynek fő ereje Fletó pártja lesz, és összetartó ereje a megszerzendő zsákmány - Gyurcsány a rutinjával, kapcsolati rendszerével, és embereivel pillanatok alatt kipöckölheti karácsonyt a helyéről és átveheti a feleségével a helyét, ha az egy picit is bepróbálkozna másfelé menni, mint amit megengednek neki. (S hát Budapesten láthatjuk, hogy ezt Karácsony is tudja, így ott úgy táncol , ahogy a DK fütyül. Mitől változna?)

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 11:20:45

@MEDVE1978: tudod az a baj veled hogy buta vagy. Te magad leírod hogy nem az a lényeg hogy valaki jobban vezesse az országot mint a patás hanem az hogy valaki legyőzze a patást. Kurva értelmesnek gondolod magad, de amíg nem azt írod le hogy MZP azért jó választás mert ő végig tudná verni az eü reformot, vagy dobrevné szerinted ezért meg azért elérné hogy a magyar munkás is megkapja a nyugateurópai fizetést addig egy seggdugó vagy..... Kedves baloldaliak ne azzal érveljetek már hogy xy le tudná győzni viktort mert neki olyan szép a fizimiskája hogy vidéken is rá szavaznak, hanem azt írjátok már ÉRVEKKEL!!!!! meg hogy melyik az a jelölt aki rendberakja végleg az eüt oktatást és nyugdíjat stb....

jozsef_78 2021.09.20. 11:21:49

@nemecsekerno_007:

intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40743470

a tény az, hogy a Fideszesek és a papok vannak a gyerekek ánuszában, te hazudós, mongolFidióta fasz!

azt az országot, ahol a pedofil, buzi papok szopják le a ministránsfiúkat, és az ehhez való jogot monopolizálják magukanak, diktatúrának és egyházállamnak nevezik.

a legtöbb pedofil és buzi az egyházban és a Fideszben van. ha a gyerekeket meg akarjuk védeni, akkor a Fideszt és az egyházat kell betiltani.

Kaleta Fideszes nagykövet volt.
A tájföldi nagykövet Fideszes nagykövet volt
a győri gyerekkukkoló Fideszes titkár volt
obudamost.hu/2021/06/21/elismerte-bunosseget-a-gyori-fideszes-pedofil/
Szájer Józsi buziorgiás Fideszes volt

ti, a Fidesz és az egyház vagytok a magyar társadalom pedofil, pszichopata, elmebeteg genetikai selejtje. tönkreteszitek az országot, ti vagytok a hulladék, a selejt.

Tapi2021 2021.09.20. 11:22:15

@MEDVE1978: "Azt mondtam, hogy nem, mert Gy.F egy Orbánklón"

Amennyiben az egér és az elefánt is klónok, tekintettel arra, hogy mindkettő szürke!

Tapi2021 2021.09.20. 11:25:34

@MEDVE1978: Ja, Karácsony már főpolgiként is milyen jól ellen tudott állni Fletóék akaratának...!!! Ja, ja...

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 11:26:10

@MEDVE1978: itt volt 12 év, a fidesz igazából kemény dolgokhoz nem nyúlt hozzá. Kb lövésük sincs semmihez.. Mire szavazol te egysejtű azon kívül hogy bárki csak orbán ne?????? a nagyanyám volt ilyen hülye mint te, 2002ben azért szavazott a medgyesire mert az jobban tetszett neki mint orbán, viszont 98ban orbánra szavazott mert horn gyula gáz volt a nyakmerevítővel.... bmeg ennyi hülyét

Tapi2021 2021.09.20. 11:28:24

@jozsef_78: Micsoda érvek! Az a baj, hogy ennyit tudtok a komcsi agyatokkal: gyűlölködni.
És ezt hoznátok az országra is. :-(

jozsef_78 2021.09.20. 11:30:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40742870

"ne fogadjuk el a rosszat, semmi körülmények között."

Te egy autista elmebeteg vagy. Az autista elmebetegség rossz. A saját "logikád" szerint téged nem szabad elfogadni. Semmilyen körülmény között.

Itt lehet megnézni, milyen egy valódi elmebeteg:

www.facebook.com/maxval

Az ilyen mongolFidióta elmebetegek azok, akiket nem szabad elfogadni, hanem el kell tőlük venni a laptopot, és gumiszobába kell őket zárni.

Tapi2021 2021.09.20. 11:36:30

@a nagy hohohorgász: A földi Mennyország nem létezik! És nem is fog. Sosem lesz olyan, hogy minden optimálisan működik.
Mi a sok bajunkkal is a világnak abban a 10%-ban vagyunk, ahol jól lehet élni.
A mi bajaink a többi 90%-nak álom.

Egyébként egyetértünk: az ellenzék ígéretei és kormányzóképessége az újabb szakadékot vetítik előre. Az ország durván lábon lövi velük magát, ha ne adj Isten kormányra kerülnének. Négy-öt év múlva megint romeltakarítással, kármentéssel kezdhet az újabb konzi kormány, ahogy korábban is mindig.
De az emberek szeretnek így élni, különben ésszel szavaznának, nem indulatból!!! :-(

jozsef_78 2021.09.20. 11:39:23

@Tapi2021: intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40743726

hazudsz Fideszes nyomorult. A törvény sajnos nem úgy szól, hogy:

„(1a) Tilos az olyan reklámot tizennyolc éven aluliak számára elérhetővé tenni, amely a
vallást öncélúan ábrázolja, illetve a vallást népszerűsíti, jeleníti meg.”

Pedig a vallásos agymosás nagy kárt okoz a gyerekekben, és az egyházi pedofília egy szörnyű probléma az egész világon.

Azért vagy Fideszes, mert elmebeteg pszichopata vagy, akárcsak a többi. Ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Tapi2021 2021.09.20. 11:41:46

@jozsef_78: Jé, mostanában minden nagykövet "Fideszes"? Hogy lehet?

Ezeket, akik buktak, legalább kidobja a rendszer. Te viszont csak gyűlölködsz, nem is akárhogy.
Igazi hard core kommunista vagy. A szöveged egy az egyben az övék!

jozsef_78 2021.09.20. 11:48:08

@Tapi2021:

"ha a pozitívakat azonnal és kötelezően karanténba is lehet küldeni,"

kard.blog.hu/2021/04/11/ne_osszatok_orbankepet/full_commentlist/1#c40135886

igen, jobb országokban ezt nagyjából meg is szervezik. az is nyilvánvaló, hogy ezt csak egy bizonyos mértékig reális megszervezni, a WHO ajánlása szerint 5%-os pozitív arányig.

Orbán a tesztelést bizonyára pont azért nem szereti, mert ez egy munkás dolog. Orbán csak azt szereti, ha egyszerű parancsokat osztogathat, mint katonákat az utcára, hátort lezárni, és hasonlók. az igazán szervezési feladatokhoz hülye, buta, és dilettáns. no meg ugye ebből lopni sem lehet, mint a lélegeztetőkészülékekből meg vakcinákból.

a háborúnak a vakcinával nagyjából pár hónapon belül vége. ennyi idő alatt Orbanisztán már nem fog leesni első helyről egy olyan helyezésig, amely jó eredmény lenne.

világbajnok elbaszónak lenni nem szerencse kérdése. ez szisztematikus elbaszás. Orbán népirtást követett el.

nemecsekerno_007 2021.09.20. 11:50:03

@jozsef_78: Az elmebetegséged csak tovább romlott puhatestű.

:)))))))))

jozsef_78 2021.09.20. 12:05:48

@nemecsekerno_007:

amikor a mongolFidia amiatt sír, hogy miért szolidaritás alapú, és tisztán állami a magyar egészségügy, miközben azt pont Orbán szabotálta el, hogy az MSZP-SZDSZ kormány átalakítsa az egészségügyet félig magánná az idióta népszavazásukkal 2008-ban. úgy fossa pofán magát a mongolFidióta, hogy öröm nézni.

benderik.blog.hu/2020/06/27/bus_korhazaidon_husz-nyolcvan_tenne-e_meg/full_commentlist/1#c38646214

benderik.blog.hu/2020/06/27/bus_korhazaidon_husz-nyolcvan_tenne-e_meg/full_commentlist/1#c38646176

nem fogja fel a mongolFidoóta, hogy az imádott vezére, Orbán miatt fizeti másnak az egészségügyet, Orbán nem csinál semmit az egészségüggyel immár 10 éve, de azért ugrál a kis mongolFidióta selejt!

jozsef_78 2021.09.20. 12:14:14

@Tapi2021:

"ha a pozitívakat azonnal és kötelezően karanténba is lehet küldeni,"

kard.blog.hu/2021/04/11/ne_osszatok_orbankepet/full_commentlist/1#c40135886

igen, jobb országokban ezt nagyjából meg is szervezik. az is nyilvánvaló, hogy ezt csak egy bizonyos mértékig reális megszervezni, a WHO ajánlása szerint 5%-os pozitív arányig.

Orbán a tesztelést bizonyára pont azért nem szereti, mert ez egy munkás dolog. Orbán csak azt szereti, ha egyszerű parancsokat osztogathat, mint katonákat az utcára, hátort lezárni, és hasonlók. az igazán szervezési feladatokhoz hülye, buta, és dilettáns. no meg ugye ebből lopni sem lehet, mint a lélegeztetőkészülékekből meg vakcinákból.

a háborúnak a vakcinával nagyjából pár hónapon belül vége. ennyi idő alatt Orbanisztán már nem fog leesni első helyről egy olyan helyezésig, amely jó eredmény lenne.

világbajnok elbaszónak lenni nem szerencse kérdése. ez szisztematikus elbaszás. Orbán népirtást követett el.

jozsef_78 2021.09.20. 12:22:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nyuszika, Kaleta a Fidesz-qrmány embere volt. a thaiföldi nagykövet a Fidesz qrmány nagykövete volt. A győri pedofil Fideszes képviselő titkára volt.

A legtöbb pedofil az egyházban és a Fideszben van. És még itt vagy te is.

24.hu/belfold/2021/05/21/fideszes-titkar-pedofil-kukkolo-gyor/

Ha a pedofília miatt valamit be kell tiltani, akkor az az egyházak és a Fidesz. Tőled meg elvenni a laptopot, és rádzárni a gumiszobát végre!

Szarjátok magatokat pofán, ennyit tudtok, kis mongolFidióták. ELmebeteg pszichopaták vagytok. Mint például te is, aki autista vagy.

Itt lehet megnézni, milyen egy igazi elmebeteg pedofil:

https://www.facebook.com/maxval

sírjatok 2021.09.20. 12:25:33

@jozsef_78: Matyika bazdmeg megint olvashatatlan itt minden a hőzöngésedtől. Dögölj már meg.

sírjatok 2021.09.20. 12:27:18

@jozsef_78: "a tény az, hogy a Fideszesek és a papok vannak a gyerekek ánuszában"

a homokosok közt több a pedofil, ez igaz

jozsef_78 2021.09.20. 12:31:10

@nemecsekerno_007:

k.blog.hu/2021/06/29/stipendium_jordania?full_commentlist=1#c40757728

"a hülyék meg maradnak nekünk. Egy a közös bennük, hogy mindegyik nekünk került pénzbe és másnak termelik a pénzt."

pontosan ezt csinálja Orbán a jordán "egyetemistákkal". nekünk kerülnek pénzbe, aztán hazamennek, vagy elhúznak máshova.

szerintetek ráadásul még hülyék is, hiszen szerintetek a muszlimok és arabok alacsonyabb rendű népség. várom tőled a cáfolatot, hogy beírod ide, hogy a muszlimok és az arabok nem hülyébbek a magyaroknál, és érdemes egyetemre küldeni őket, mert agysebészek lesznek. évekig hallottuk tőletek az ellenkezőjét, ti büdös nácik!

de azért Orbán szórja nekik a közpénzt, mert ha muszlim arabokkal tud lopni, akkor muszlim arabokkal is lop. Orbánt csak és kizárólag a lopás érdekli.

jozsef_78 2021.09.20. 12:39:41

@sírjatok:
fejtagito.blog.hu/2021/09/12/miert_nem_lehet_hosszutavon_sikeres_a_magyar_baloldal?full_commentlist=1#c40909632

önmagában nincs gond egy ilyen névvel. persze az kérdés, hogy melyik országban, mert az USÁ-ban nem várható, hoyg a bőrszín alapján üldözött fehérek tömegével mennének egy ilyen pártba, mivel fehér bőrszín alapján az USÁ-ban igen ritkán ér valakit diszkriminiáció. úgyhogy valószínűleg inkább olyan hülye nácik tömörülnének egy ilyen mozgalomba, mint te. és amit ti mondatok és csináltok, na, azzal már szokott baj lenni.

Vagy például a Magyar Polgári Párttal Romániában nincs gond. Hasonlóan szinte az összes külföldi magyar párttal, amely a nevében magyar, de ettől még nem lesz náci párt.

A valóságban ugyanis az van, és értelmes ember felfogja, hogy az, hogy egy párt vagy mozgalom egy bizonyos embercsoportot képvisel, az önmagában még nem rasszizmus, nem nácizmus, nem idegen-ellenesség. Az, hogy egy párt náci, rasszista, szélsőjobb, meg ilyenek, legtöbbször nem a párt nevéből látható, hanem a programjából, nyilatkozatából. Orbán tényleg náci párt, mert cigányok, arabok, feketék, muszlimok ellen uszított, csakis faji, illetve vallási alapon, és teljesen alaptalanul.

Te pedig azért vagy náci, mert egy ennyire elmebeteg idióta vagy.

jozsef_78 2021.09.20. 12:45:11

@Tapi2021: intro-vertigo.blog.hu/2021/06/22/par_mondat_az_elfogadasrol?full_commentlist=1#c40743726

hazudsz Fideszes nyomorult. A törvény sajnos nem úgy szól, hogy:

„(1a) Tilos az olyan reklámot tizennyolc éven aluliak számára elérhetővé tenni, amely a
vallást öncélúan ábrázolja, illetve a vallást népszerűsíti, jeleníti meg.”

Pedig a vallásos agymosás nagy kárt okoz a gyerekekben, és az egyházi pedofília egy szörnyű probléma az egész világon.

Azért vagy Fideszes, mert elmebeteg pszichopata vagy, akárcsak a többi. Ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Tapi2021 2021.09.20. 13:13:12

@jozsef_78: Nos, a Magyar Orvosi Kamara elnöke pénteken egy küldöttgyűlésen beszélt arról, hogy kormány az elmúlt száz évben ennyi forrást nem rakott még be az egészségügybe, mint most ez a kormány! Több, mint 300 milliárdot évente!

És ez a folyó költség, nincsenek benne a beruházások, kórházépítések, felújítások...

Csak, hogy valami igazság is le legyen írva itt.

Ja, és dr. Kincses nem igazán Fideszes. (Persze nektek mindenki az, aki csak egy pozitívumot is mond erre a kormányra. Nem csak hazudozik és uszít.)

Tapi2021 2021.09.20. 13:18:08

@jozsef_78: Teszteléstől még nem múlt el járvány. Sok pénzt viszont elvisz, 90%-ban feleslegesen, mert egy teszt után hazafelé a buszon már meg is fertőződhet bárki.
Ahol meg kell, ott csinálták is.

Nem véletlen, hogy már a németeknél is azt mondták, ha teszt kell fizesd magadnak! Ha még nem vagy beoltva, mert birka vagy, és nem adattad be ingyen hónapokkal ezelőtt!

Tapi2021 2021.09.20. 13:23:36

@jozsef_78: Hahaha...
És kinek az összefogásában van a Jobbik? Meg MZP, aki a cigányokat listázná???
Idézz már ilyesmit a Fidesztől!

Ez de gyenge.

Emmett Brown 2021.09.20. 13:24:05

@Tapi2021: annyira gyász, hogy vannak még emberek, akik nem értik, hogy miért kellett volna többet tesztelni az 1-3. hullámok kezdetén, illetve az, hogy nem értik, hogy egy negatív teszteredménynek mit kellene maga után vonnia.

Emmett Brown 2021.09.20. 13:28:18

@Tapi2021: ha az oltás véd meg minket a járványtól, akkor mi a búbánatért kellett nyáron kiüresíteni a védettségi igazolványt, ami a legjobb motivációs eszköz volt arra, hogy az idióták is oltassák magukat?

nemecsekerno_007 2021.09.20. 13:34:37

@jozsef_78: Szánalmas kis puhatestű.
Az MSZP-SZDSZ kormánynak 2006-tól már szinte nulla társadalmi támogatottsága volt, mivel kiderült, hogy hazudtak reggel, délben meg este. Ezért a 2006 előtti kormányzásukkal is kitörölhetik a seggüket. Te meg ugyanazt a pofátlan hazugságot szajkózod azóta is.

Tapi2021 2021.09.20. 13:35:17

@Emmett Brown: Abban a pillanatban amikor készítik negatív.
Ahogy a gyorstesztek szórása, tévedése meg elég nagy volt, laborra nem mehettek tömegek, mert kapacitás sem volt, nem csak nálunk. Egy fals eredmény miatt meg pl. komplett osztályokat kellett volna hazaküldeni még akkor is, amikor jelenléti oktatás lehetett. Vagy embereket a munkából.

Ahol kritikus volt, ott teszteltek is. Ahol meg nem, ott nem teszteltek feleslegesen. Így is karantén volt, ami miatt komoly károk keletkeztek. Aki betartotta, meg a többi védelmi intézkedést is, minimális eséllyel lett fertőzött. És ez tény.
Ahogy az is tény, hogy mindvégig az oltást javasolta a kormány, mint egyedül valós védelmet.
Miért nincs már mindenki beoltva??? Csakis a saját ostabaságuk miatt!
Akkor meg ne a tesztért sírjanak! Az oltást ne szabotálják!
Hónapok óta minden rendelkezésre áll hozzá.

Tapi2021 2021.09.20. 13:36:17

@Emmett Brown: "kiüresíteni a védettségi igazolványt"

Ez mit jelent?

Emmett Brown 2021.09.20. 13:43:16

@Tapi2021: most perpillanat mihez kell a védettségi?

Tapi2021 2021.09.20. 14:04:35

@Emmett Brown: Ja, értem. Igazából a védettség kell, nem a védettségi! :-)

Emmett Brown 2021.09.20. 16:50:12

@Tapi2021: nem, nem érted.
Aki június végéig nem oltatta be magát, az vagy hülye, vagy frissen gyógyult, aki még nem adathatta be magának az oltást. Ha az oltás véd (márpedig a kormány ezt állítja, és ebben speciel igazat adok neki), akkor a világ baromsága volt nem megkövetelni, hogy védettségi minél több helyre kelljen, mert a hülyéket csak a saját kényelmetlenségükkel lehet motiválni.

nemecsekerno_007 2021.09.20. 21:14:46

@Tapi2021: Szó-salátával felszolgált lószar.

:)))))))))))))

Most mondta Jeszy a Politikai hobbistában.

:))))))))))))
süti beállítások módosítása